سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم بهداشتی

کرم فرم دهنده و ترک بدن ایسنس

قیمت: 40000 تومان

سفت کننده و باز کننده و آنتی اکسیدان قوی محرک رشد سلولی که باعث جلوگیری از پیدایش ترک های پوستی و فرم دهی بدن می شود. همچنین برطرف کننده ترک های پوستی که درانواع تغییرات ورزشی ،حاملگی ، رژیمهای چاقی و لاغری ایجاد می شود . این کرم برای استفاده خانمها و آقایان که از ترک پوستی و گشاده شدن بافت پوست رنج می برند ، یک درمان راضی کننده است. طریقه مصرف: روغن ضد ترک را صبح وشب روی محل مورد نظر ماساژ دهید تا جذب شود. این کرم داراری مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران به شماره مجوز: 88/120/6/108 می باشد.

خریدار محترم ::: تحویل کالا در شهر تهران بوسیله پیک طبق نظر و توافق خود مشتری گرامی و برای شهرستانها با واریز وجه مورد نظر ازطریق بانک ملی-ملت و صادرات حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت پس از واریز وجه توسط پست پیشتاز است که در صورت نیاز فوری شما ، از طریق تیپاکس یا اتوبوس نیز امکان پذیر است لذا لطفا آدرس کامل و در صورت امکان کدپستی خود را وارد نمائید . بسته بندی محصولات کاملا پوشیده و در جعبه مخصوص غیرقابل تشخیص می باشد. ضمنا خرید عمده با 3 درصد تخفیف و خرید مجدد از سایت با اشانتیونهایِ وِیژه همراه است.پس از پر کردن فرم و زدن دکمه ثبت ، نام و شماره فروشنده پدیدار می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات و هماهنگی خرید با او تماس بگیرید.

برخی از ویژگیها
1) فرم دهنده ازبین برنده ترک بدن  2) جلوگیری از پیدایش ترک های پوستی  3) محرک رشد سلولی  4) جلوگیری از پیدایش ترک های پوستی  5) دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان


خرید کرم فرم دهنده و ترک بدن ایسنس

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 

 

arzani


ارسال شده در توسط ساجد