سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم بهداشتی

کرم اتوبرنزه گارنی

قیمت: 28000 تومان

کاربرد: برنزکننده بدون نیاز به آفتاب طریقه مصرف: 2 الی سه ساعت پس از استحمام صورت و بدن خود را کاملا خشک کنید و محصول را به شکل یکنواخت بر روی سطح پوست مالیده ، سپس با کف دست ها با حرکت چرخشی دایره وار کرم را جذب پوست کنید. (جهت رسیدن به رنگ مطلوب و دلخواه پس از استحمام از لوسیون ، کرم، مام و ... استفاده نشود) لازم به ذکر است که در صورت استفاده از کرم آن را به تمام بدن بمالید.پشت گوشها و گردن را فراموش نکنید، همچنین از هیچ وسیله ای برای تسریع در جذب کرم استفاده نکنید. بعد ازاینکه پوست خود را بطور کامل با کرم پوشاندید کافیست 2 تا 4 ساعت صبر کنید.

توجه : قبل از جذب کامل اتوبرنز از پوشیدن لباس خودداری کنید. این عمل را سه بار به فواصل یک ساعت تکرار کنید . بعد از آخرین مرتبه استفاده 4 الی 6 ساعت زمان نیاز است تا فرایند برنزاسیون و رنگ دهی نهایی آغاز گردد. تذکر : به دلیل رنگ پذیری سریع کف دست توصیه می گردد فورا با دستمال مرطوب کف دست ها پاک گردد.

برخی از ویژگیها
1) برنزکننده بدون نیاز به آفتاب  2) محافظی قوی در برابر اشعه های مضر UVA, UVBنورخورشید  3) برنزکننده،ضدآفتاب، محافظ و التیام بخش پوست  4) برنزکننده بین 20 تا 40 دقیقه به رو و 20 تا 40 دقیقه  5) نرم کننده پوست و ضد خشکی


خرید کرم اتوبرنزه گارنی

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 

 

arzani


ارسال شده در توسط ساجد